Aranjuez obre les portes a diferents grups d'estudiants de la zona

Aranjuez,

El desembre ha estat un mes d'una gran activitat formativa a la fàbrica d'Aranjuez; el centre ha obert les portes per rebre tres grups d'alumnes de graus i estudis molt diferents.

El Col·legi Literator d'Aranjuez i el seu alumnat del Grau mitjà de formació professional a farmàcia i parafarmàcia van ser els primers a visitar el centre d'Ercros.

Dies després els va arribar el torn als estudiants de postgrau del Centre d'Estudis Superiors de la Indústria Farmacèutica (Cesif); aquest centre forma llicenciats en farmàcia, biotecnologia o química que volen dirigir el seu futur professional cap a la indústria farmacèutica.

Finalment, la fàbrica d'Ercros va acollir la visita d'un grup d'estudiants del Grau superior de formació professional en manteniment electrònic i mecatrònica industrial del Col·legi Loyola d'Aranjuez.

En total han estat prop de 70 alumnes que han conegut el funcionament i els processos de la fàbrica d'Aranjuez i la complexitat de la fabricació de les matèries primeres farmacèutiques, especialment els antibiòtics produïts per fermentació.

La fàbrica d'Aranjuez conforma la divisió de farmàcia d'Ercros i està activa des del 1951, quan es va convertir a la primera empresa espanyola a fabricar penicil·lina. Actualment, la fàbrica es dedica a la producció i venda de principis actius farmacèutics (API) genèrics, principalment del camp dels antibiòtics.