Qualitat
Disposem d'un sistema de gestió de la qualitat integrat en la governança d'Ercros
La qualitat en xifres
Les principals dades que confirmen la satisfacció dels nostres clients.
Volum de productes conformes sobre el volum de productes lliurats
Enquestes de satisfacció a clients realitzades
Activitat amb certificació de qualitat
Reunions amb proveïdors
Un percentatge de subministraments satisfactoris de gairebé el 100%
L'objectiu d'Ercros en matèria de qualitat és la satisfacció dels requisits i necessitats dels clients mitjançant el lliurament de productes conformes amb les especificacions, terminis de lliurament i altres condicions contractuals; i la millora contínua dels processos de fabricació, productes finals i la cadena de subministrament completa, amb la finalitat que no hi hagi cap reclamació dels nostres clients.
Un pilar fonamental per a aconseguir aquest objectiu és l'aplicació del criteri d'excel·lència en el treball individual i l'exigència als nostres proveïdors i transportistes del compliment dels mateixos requisits de qualitat que apliquem a Ercros. Per a mesurar el grau de satisfacció dels nostres clients realitzem enquestes periòdiques i comptabilitzem les reclamacions que rebem a través del corresponent indicador.
Evolució de l'índex de reclamacions
Certifiquem la nostra gestió
Els requisits de qualitat que apliquem estan definits en el sistema de gestió de la sostenibilitat i es basen en la norma d'homologació internacional ISO 9001, que es renova cada any després de superar l'auditoria d'una empresa externa certificadora.
La fabricació i distribució dels principis actius farmacèutics (API) compleix amb els estàndards descrits en la Good Manufacturing Practices (GMP) i la Good Distribution Procedures (GDP), en tant que la majoria dels API està autoritzada per la FDA, l'administració estatal d'aliments i medicaments dels EUA.
Realitzem auditories prèvies a la contractació de les empreses de transport i els exigim la certificació SQAS (Safety and Quality Assessment System) que permet, entre altres, l'avaluació de la gestió de la qualitat d'aquestes empreses.