Els participants del Fòrum Logístic Alto Gállego 2023 visiten Sabiñánigo

Sabiñánigo,

Els participants del Fòrum Logístic Alto Gállego 2023, organitzat per l'Associació de Dones Empresàries d'Osca i l'Associació d'Empresaris Pirinencs Alto Gállego, en col·laboració amb el Clúster Logístic d'Aragó i altres entitats, van fer una visita a la fàbrica d’Ercros a Sabiñánigo.

A l'inici de la visita Ignacio Senar, sotsdirector de la fàbrica, els hi va donar la benvinguda i els hi va fer una presentació de l'empresa. Per la seva part, Ma Ángeles García, cap de logística d'aquesta fàbrica, que també va ser ponent en aquest Fòrum, va ser l'encarregada d'acompanyar al grup en el seu recorregut per la planta d'electròlisi de clor-sosa i el magatzem de tractament d'aigües.

En la seva intervenció en la taula rodona sobre “Els principals reptes de les cadenes de subministraments per a 2023” que va tenir lloc en el Fòrum, la representant d’Ercros va explicar que l'empresa està desenvolupant un projecte de digitalització del transport, en el marc del pla estratègic, Pla 3D, que s'està duent a terme en col·laboració amb els operadors de transport amb els quals Ercros treballa.

Ma Ángeles García també va informar els assistents que, en el passat exercici, l'empresa va implantar un sistema que permet, tant a Ercros com als clients, realitzar el seguiment i posicionament en temps real dels contenidors de transport marítim. D'aquesta manera, els clients poden informar-se de la data de càrrega, la posició de la seva comanda, la previsió d'arribada, els transbords previstos, etc.