Ercros, amb l'ocupació local d'Aranjuez

Aranjuez,

La fàbrica d'Ercros a Aranjuez ha participat, juntament amb altres empreses i associacions locals, en una trobada de la Mesa d'ocupació local, organitzada per l'Ajuntament d'aquesta localitat. La taula d'ocupació local és una plataforma constituïda per organitzacions privades i entitats públiques que desenvolupen activitats en favor de l'ocupació al municipi d'Aranjuez.

Juan Ignacio Ledesma, cap de relacions industrials de la fàbrica d'Aranjuez ha estat el representant d'Ercros en l'esdeveniment. En la trobada, organitzacions i entitats com Creu Roja, Caritas o el Servei d'ocupació pública de la Comunitat de Madrid han presentat la seva cartera de serveis, entre els quals destaquen els tallers ocupacionals, l'agència de col·locació i els cursos de formació.

En finalitzar l'acte, s'ha establert un col·loqui en el qual les empreses presents han destacat els problemes que tenen per a trobar personal qualificat i els problemes de retenció de talent que pateix el sector industrial de la localitat.