Ercros aposta pel metanol verd

Enric Montserrat Forum Metanol Argus Houston
El director de la divisió de química intermèdia durant la seva intervenció

Enric Montserrat, director de la divisió de química intermèdia d'Ercros, ha participat en una taula rodona sobre els avantatges i reptes que presenta la implantació a nivell mundial del metanol amb una petjada de carboni baixa. La taula rodona, que ha comptat amb la presència d'experts mundials en la matèria, s'ha celebrat en el marc del Fòrum Argus Methanol a Houston (Texas).

En la seva intervenció, Montserrat ha apostat pel metanol amb baixes emissions de carboni i ha assegurat que "si volem avançar cap a la descarbonització serà inevitable un període de transició fins a arribar a consumir exclusivament metanol verd".

Així mateix, el director de la divisió de química intermèdia d'Ercros ha afirmat que el repte de la descarbonització de la indústria hauria de ser un objectiu mundial, no només un compromís de la indústria europea.

Ercros és el major comprador de metanol de l'arc mediterrani i l'utilitza per fabricar formaldehid. El metanol és un producte amb múltiples aplicacions que, a més del seu ús per fabricar formaldehid, s'utilitza en la producció de: combustibles, olefines, àcid acètic anticongelant per a vehicles o com a dissolvent.