Ercros col·labora amb el Festival de piano Toca’m de Tortosa

Tortosa,

Ercros se suma com a patrocinador al Toca’m 2025, un festival de piano que se celebrarà a Tortosa del 22 al 25 de maig. Joan Carles Galiana, cap de relacions industrials de la fàbrica d’Ercros a Tortosa va ser el representant de la companyia a la presentació del festival. Un acte que va comptar amb la presencia de Jordi Jordán, alcalde de Tortosa; Mar Lleixà, regidora de cultura i els organitzadors del festival, els pianistes Manel Miró i Maria Lombarte.

El festival de piano Toca’m és un projecte innovador que pretén acostar als ciutadans la música de tots els estils: des del flamenc, fins al pop, passant per la música clàssica i el jazz. S’oferiran concerts de grans pianistes i musics professionals; però també els estudiants i els pianistes aficionats tindran l’oportunitat de compartir la seva passió per la música.  

Els escenaris del festival s’instal·laran als carrers, a les places i a espais emblemàtics de la ciutat. Però també hi haurà actuacions als hospitals i residències geriàtriques, al campus universitari Terres de l’Ebre o als locals de diverses entitats socials tortosines.

Amb aquest patrocini, Ercros reafirma el seu compromís amb la cultura, el territori i les iniciatives que enriqueixen la vida social i artística de Tortosa.