Ercros entrega els premis del concurs escolar X(p)rimenta 2022

Flix,
Sebastian Espino al lliurament de premis X(p)rimenta
El director d'innovació i tecnologia d'Ercros, Sebastián Espino, amb alumnes i professors finalistes del CEIP Enric Grau Fontseré i de l'Institut de Flix

Ercros ha participat en el lliurament de premis als estudiants que han guanyat el 12è Premi de Comunicació Científica Audiovisual X(p)rimenta 2022, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica. El concurs anual X(p)rimenta premia els tres millors vídeos sobre experiments científics a estudiants de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius de Catalunya.

En un acte celebrat a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) del Campus Diagonal-Besòs de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), el director d’innovació i tecnologia d’Ercros, Sebastián Espino, en nom de l’empresa, va lliurar als centres guanyadors de cadascuna de les categories un xec regal valorat en 500 € per bescanviar-lo per material escolar científic.

Al concurs, del qual Ercros n’és patrocinador principal, hi van participar alumnes del CEIP Enric Grau Fontseré i de l’Institut de Flix, que van quedar finalistes i van obtenir un diploma en reconeixement a la seva participació.