Ercros participa en una jornada d'FP dual a Tortosa

Tortosa,

Ercros ha participat en una jornada de formació professional dual (FP dual), organitzada per l'institut de l’Ebre de Tortosa amb l'objectiu de donar a conèixer a l'alumnat les oportunitats de pràctiques laborals i ocupació que ofereix la companyia.

Joan Carles Galiana, cap de relacions industrials de la fàbrica d’Ercros a Tortosa, va ser el representant de la companyia en aquesta jornada, en la qual van participar el departament d'educació de la Generalitat de Catalunya i les empreses més rellevants de la comarca del Baix Ebre.

La FP dual és una modalitat de formació en què centres educatius i empreses es corresponsabilitzen de la formació dels estudiants. L'alumnat alterna el seu temps de formació entre el centre educatiu i l'empresa.

Ercros acull estudiants de FP i de formació universitària dual a les seves fàbriques d'Aranjuez, Monzón, Sabiñánigo, complex industrial de Tarragona i en les oficines de la corporació a Barcelona. El 2022, 64 estudiants de diferents modalitats formatives van dur a terme les seves pràctiques a la companyia.