Ercros participa a la I Fira del treball i l’FP dual de Monzón

Monzón,
Mari Carmen Bestregui i l’alumna Susana Barranco, a l’estand d’Ercros

La fàbrica d’Ercros a Monzón ha participat a la I Fira del treball i l’FP dual que s’ha celebrat amb gran èxit de participació en aquesta localitat. La fira és fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament de Monzón, el Gobierno d’Aragó, l’Associació d’Empresaris de Monzón i Cinca Medio, la Cámara de Comercio de Huesca i la Cámara de Comercio d’España.

Mari Carmen Bestregui, responsable d’administració i recursos humans de la fàbrica de Monzón, acompanyada de l’estudiant en pràctiques d’FP, Susana Barranco, van ser les encarregades d’atendre els visitants que es van apropar a visitar l’estand d’Ercros.

Per la seva part, Belén Pascual, cap d’I+D de PVC i especialitats, va realitzar una presentació sobre la companyia, en la qual va donar a conèixer i explicar els perfils professionals de major demanda.

El centre de Monzón va acollir, des d’aquest any, a la citada estudiant d’FP d’administració, que està duent a terme la fase de pràctiques obligatòria en l’entorn real de l’empresa.