Ercros, premiada per la seva seguretat laboral

Lliurament de premis Feique Seguretat 2023
Representants d´Ercros mostrant els diplomes acreditatius dels premis

Les fàbriques d'Ercros a Aranjuez i Tortosa han estat guardonades amb el premi Seguretat Feique 2023, atorgat per la Federació Empresarial de la Indústria Química Espanyola (Feique), per no haver tingut cap accident entre el personal propi al llarg del 2022. En el cas de la fàbrica de Tortosa, aquest és el quart any consecutiu en què se li atorga aquest reconeixement.

Feique concedeix aquest premi als centres productius de la indústria química que compten amb més de 50 treballadors i han aconseguit mantenir un índex de freqüència general zero durant l'any anterior, es a dir que no han tingut cap accident laboral, ja sigui amb baixa o sense baixa, entre el personal.

Aquest èxit s'ha aconseguit gràcies a la dedicació de les persones que treballen en aquestes fàbriques, així com a les nombroses accions i activitats dutes a terme per millorar la seguretat tant de les persones com de les instal·lacions. Tots els centres d'Ercros tenen certificat el seu sistema de gestió de la seguretat i la salut a la feina conforme a l'estàndard ISO 45001:2018, certificació que renoven anualment.

La fàbrica d'Aranjuez forma part de la divisió de farmàcia, mentre que la de Tortosa pertany a la divisió de química intermèdia d'Ercros.