Ercros, premiada per la seva transparència empresarial

Ercros, premiada per AECA a la Transparència empresarial entre les empreses de l'IBEX Medium i Small Cap
Asunción Loste, directora de l'Assessoria jurídica d’Ercros, recollint el guardó

Ercros ha rebut el premi a la Transparència Empresarial entre les empreses que cotitzen a l'IBEX Medium i Small Cap, que atorga anualment l'Associació Espanyola de Comptabilitat i Administració d'Empreses (AECA). Aquest reconeixement és resultat de l'esforç continu d’Ercros per divulgar de manera transparent la informació financera, de governança i de sostenibilitat.

El premi d’AECA destaca la importància de la divulgació d'informació corporativa i financera, així com de la responsabilitat social i ambiental, a través dels canals digitals i les webs corporatives.

El jurat encarregat d'atorgar aquest guardó està compost per entitats públiques i privades, com ara la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), el Banc d'Espanya, el Col·legi de Registradors d'Espanya, l'Institut d'Auditors Interns, l'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes (ICAC) i l'Associació XBRL-Espanya.

Aquesta és la quarta ocasió en què Ercros és reconeguda per AECA, la qual cosa reafirma el compromís de la companyia amb la transparència i l'excel·lència en la divulgació d'informació corporativa.