Ercros presenta l'eficiència energètica de les seves plantes industrials

Ercros presenta l'eficiència energètica de les seves plantes industrials
Los directivos de Ercros durante la presentación

Ercros ha participat a les Jornades de l'Institut per a la Diversificació i Estalvi de l'Energia (IDAE) de la Fira Internacional d'Energia i Medi Ambient, Genera 2024, amb una presentació sobre l'aplicació de tecnologies emergents per a l'estalvi energètic en les plantes d'electròlisis de clor i sosa càustica de la companyia.

La presentació es va centrar en tres projectes recentment implantats: la migració a la tecnologia Gap Zero, molt més eficient en el consum energètic de les electròlisis; la substitució de gas natural per electricitat, mitjançant la recompressió de vapors en la planta de recuperació de salmorres; i la modernització de l'alimentació elèctrica. I va ser a càrrec de Francisco España, director de la divisió de derivats del clor, i Francisco Gracia, cap d’R+D del negoci de química bàsica d’Ercros.

La participació d’Ercros en aquesta jornada posa de manifest el seu compromís amb l'aplicació de la innovació per avançar en la sostenibilitat de l'empresa.

La fira Genera és la principal plataforma comercial de la indústria energètica i compta amb el suport de l’IDAE, depenent del Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic.

Per obtenir més informació sobre la innovació de Ercros feu clic aquí.