Ercros presenta noves fragàncies microencapsulades en les seves pastilles de clor

La tecnologia s’ha desenvolupat a la fàbrica de Sabiñánigo, que actualment està ampliant un 23% la seva capacitat de producció per fer front a la demanda creixent.

Ercros presenta les seves noves tabletes per tractar l'aigua de piscines amb fragàncies incorporades mitjançant la tècnica de la microencapsulació, que fan olor a rosa, espígol o frescor marí, alhora que l'acció desinfectant del clor manté l'aigua en perfectes condicions. La fira Piscina & Wellness 2019, que se celebrarà a Barcelona del 15 al 18 d'octubre, és el marc escollit per Ercros per a la presentació d’aquesta novetat.

Les noves tabletes d'olor s'uneixen a les que ja està fabricant Ercros amb un altre additiu, el geraniol, que espanta els mosquits i altres insectes de la piscina.

Gràcies a la tecnologia de la microencapsulació, desenvolupada pel departament de R+D d'Ercros a Sabiñánigo i la Universitat de Saragossa, les fragàncies i l'additiu antimosquit queden protegits de la reacció amb el clor, per la qual cosa no es degraden ni perden la seva funcionalitat. Aquesta tecnologia és vàlida per a microencapsular a les pastilles de clor altres tipus d'additius que el mercat demani.

Ercros és el líder europeu en la fabricació de cloroisocianurats, un producte òptim per a la desinfecció de l'aigua de piscines que l'empresa exporta a tot el món des de la seva fàbrica de Sabiñánigo; aquesta fàbrica està en ple procés d'ampliació de la seva capacitat de producció de cloroisocianurats en 6.500 tones anuals, fet que li permetrà assolir les 28.500 tones anuals a finals de 2019.

A la fira Piscina & Wellness 2019, Ercros també presentarà els seus productes habituals per al tractament de l'aigua de piscines: les tabletes bicapa, les tabletes sense àcid bòric i tots els productes que comercialitza sota les marques pròpies Delsa i Azuli.

Ens podeu trobar al Pavelló 2, Nivell 0, Carrer B, Stand 244
Recinte Gran Via (Fira de Barcelona)
Av. Joan Carles I, nº 58 08908
L´Hospitalet de Llobregat (Barcelona)