Ercros, reconeguda pel seu compromís amb la reducció d'emissions de CO2

Cerdanyola,
Ercros, reconeguda pel seu compromís amb la reducció d'emissions de CO2
Amadeu Ricart, responsable de Qualitat, medi ambient i laboratori de la fàbrica d’Ercros a Cerdanyola rep el diploma

La fàbrica d’Ercros a Cerdanyola ha estat reconeguda per la seva adhesió al Programa d'acords voluntaris per la reducció d'emissions de gasos d'efecte d'hivernacle (GEH), promogut per la Generalitat de Catalunya.

Aquest programa és una eina impulsada per l'Oficina Catalana del Canvi Climàtic que ofereix a les empreses l'oportunitat de comprometre's en la reducció de les seves emissions de GEH, més enllà dels requisits establerts en la normativa.

El diploma que acredita l'adhesió de la fàbrica al programa va ser lliurat pel conseller d'Acció climàtica, alimentació i agenda rural, David Mascort, i la directora general de Qualitat ambiental i canvi climàtic, Mireia Boya. El guardó ha estat rebut per Amadeu Ricart, responsable de Qualitat, medi ambient i laboratori del centre d’Ercros a Cerdanyola, en representació de l'empresa.

Ercros treballa en el desenvolupament de solucions innovadores i sostenibles per minimitzar l'impacte mediambiental de les seves operacions i promoure una producció respectuosa amb l'entorn.