Ercros renova l’acord de col·laboració amb la Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins

Ercros renueva el acuerdo de colaboración con la Fundación para la Conservación y Recuperación de Animales Marinos
Una tortuga verda, una de les espècies protegides pel CRAM.

Ercros commemora avui el Dia Mundial de les Tortugues Marines renovant l’acord de col·laboració amb la Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins («CRAM»), signat per primer cop el juliol de 2019 i pel qual Ercros subministrarà al CRAM productes químics per a desinfectar i mantenir les instal·lacions on es recuperen les tortugues derivades del mar.

D’aquesta forma, Ercros reforça la seva contribució a la protecció de la fauna i els ecosistemes marins i consolida la seva política de sostenibilitat, basada en garantir un absolut respecte pel medi ambient.

El 16 de juny es celebra cada any el Dia Mundial de les Tortugues Marines –un dels animals més amenaçats del planeta i a la vegada un dels més longeus– per a conscienciar a la població del perill que corren aquets animals i les amenaces que els aguaiten, així com involucrar a la humanitat en la cura i supervivència de l’espècie.

A més, Ercros manté un acord de col·laboració amb l’empresa de distribució de productes químics, Brenntag, per a les tasques d’envasat i transport dels citats productes des d’Ercros fins a la seu del CRAM.

El CRAM és una entitat privada sense ànim de lucre que es dedica a la protecció del medi marí i de les espècies que l’habiten. Les seves línies d’actuació són la clínica i el rescat de fauna marina, la investigació i conservació d’espècies i la sensibilització a favor de conservar els mars i oceans.

Ercros és un grup industrial químic de tradició centenària. Manté una posició de lideratge en els mercats on és present i exporta gairebé la meitat de les seves vendes a uns 90 països, principalment de la UE.