Ercros rep el primer premi Pilot 2019 a l’excel·lència logística

Zaragoza,

Ercros ha rebut el primer premi Pilot 2019 en la categoria de grans empreses per l’excel·lència logística aplicada a la seva fàbrica de Sabiñánigo. El guardó, concedit pel Govern d’Aragó, a través de l’Institut Aragonés de Foment (IAF), va ser entregat aquest dimarts a Saragossa per la consellera d’Economia, Indústria i Treball del Govern aragonès, Marta Gastón, al director de la fàbrica d'Ercros a Sabiñánigo, Luis Gállego.

Els criteris d’avaluació del certamen es basen en l’estructura i planificació de la cadena de subministrament; l’assignació òptima de recursos; les necessitats de servei al client; la comunicació, l’intercanvi i anàlisi d’informació, i l’organització interna i importància de la funció logística.

La fàbrica d’Ercros a Sabiñánigo, que acaba de complir cent anys, és una de les plantes amb major tradició en el teixit empresarial aragonès i el major fabricant nacional de clorat sòdic, clorit sòdic i ATCC, i un important fabricant de clor i sosa càustica. Els seus productes tenen aplicacions en els sectors tèxtil, alimentari, dels detergents, agrícola, paperer i de tractament d’aigua de piscines.