Ercros signa un acord amb la Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins

Ercros firma un acuerdo con la Fundación para la Conservación y Recuperación de Animales Marinos
Signatura de l’acord a la seu del CRAM. D’esquerra a dreta: Agustín Franco, director general de negocis d’Ercros, i José Luis Pal Margarit, president del CRAM.

Ercros ha signat un acord de col·laboració amb la Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM) pel qual li subministrarà derivats de clor per al manteniment dels aquaris on es recuperen les tortugues marines. D’aquesta forma, Ercros contribueix a la protecció de la fauna i els ecosistemes marins.

Tanmateix, Ercros ha arribat a un acord amb l’empresa de distribució de productes químics, Brenntag, perquè col·labori a les tasques d’envasats i transport dels citats productes des d’Ercros fins a la seu de la Fundació CRAM.

La Fundació CRAM és una entitat privada sense ànim de lucre que es dedica a la protecció del medi marí i de les espècies que l’habiten. Les seves línies d’actuació són la clínica i el rescat de la fauna marina, la investigació i conservació d’espècies i la sensibilització a favor de conservar els mars i oceans.

Ercros és un grup industrial químic de tradició centenària. Manté una posició de lideratge en els mercats on és present i exporta gairebé la meitat de les seves vendes a més de 93 països, principalment de la UE.