Ercros tanca un acord de finançament per als propers sis anys

Ercros i un pool d'entitats financeres van signar el passat divendres 22 de desembre un acord de finançament sindicat per als propers sis anys formalitzada en dos trams de finançament per un import total de 217 milions d'euros.

L' acord s'estructura mitjançant els instruments financers següents:

• Un contracte de factoring sindicat que anticipa comptes a cobrar de clients i permetrà finançar el circulant fins a un import màxim de 102 milions d'euros que substitueix el contracte de factoring vigent amb venciment el maig del 2024.
  • Un crèdit sindicat per un import màxim de 115 milions d'euros amb dos trams: un tram revolving per un import de 50 milions d'euros, que substitueix el crèdit vigent per import de 30 milions d'euros amb venciment el maig del 2024; i un tram préstec per finançar inversions fins a un màxim de 65 milions d'euros.

El crèdit sindicat ha estat coliderat per Banc Santander, BBVA i CaixaBank i així mateix hi participen altres entitats financeres com ara Banc Sabadell, Deutsche Bank, Banco Pichincha, Abanca, Ibercaja i Bankinter.

Aquest finançament cobreix totes les necessitats previstes per la companyia en els propers anys i permetrà Ercros emprendre les inversions necessàries per completar el seu Pla 3D (2021-2025): Diversificació, digitalització i descarbonització.