Estudiants de la Universidad de Zaragoza visiten Sabiñánigo

Sabiñánigo,

Estudiants del grau de Química i els màsters de Química industrial i Química molecular i catàlisi homogènia, de la Universitat de Saragossa, han visitat la fàbrica d'Ercros a Sabiñánigo. Les visites s'han celebrat en dos dies diferents i hi han participat 85 estudiants i set professors.

A les dues visites, personal tècnic de la fàbrica els ha explicat el funcionament de l'empresa, els seus diferents centres de producció i, de manera més detallada, els processos de producció de la fàbrica de Sabiñánigo. Després, els grups han recorregut les plantes de clor-sosa, clorat sòdic i aigua oxigenada, acompanyats per personal d'Ercros expert en el funcionament d'aquestes plantes.

Aquestes visites, promogudes pel departament de Química inorgànica de la Universitat de Saragossa, es fan cada any. La valoració de l'alumnat és sempre positiva perquè suposa un contacte interessant amb el sector químic i un bon complement dels coneixements teòrics explicats a l'aula.