Francisco Gracia participa al Dia de la Química a la Universitat de Saragossa

Zaragoza,
Francisco Gracia, jefe de I+D de química básica de Ercros, participa en el Día de la Química celebrado en la Universidad de Zaragoza
Francisco Gracia, primero por la derecha, durante la conferencia

Francisco Gracia, cap del departament d'R+D de la divisió de química bàsica d'Ercros ha participat a la taula rodona “Química a la Universitat Espanyola: estem preparats per als desafiaments del futur?”, que es va celebrar ahir a la Universitat de Saragossa amb motiu del Dia de la Química 2021.

L'esdeveniment, organitzat pel Foro Química y Sociedad i la Facultat de Ciències de la Universitat de Saragossa, s'ha desenvolupat presencialment a l'Aula Magna del Paranimf de la Universitat de Saragossa i s'ha pogut seguir en directe per xarxes socials.

En la seva intervenció Francisco Gracia ha destacat que “l'important pels llicenciats és que surtin de la universitat amb els coneixements bàsics de química molt ben consolidats, després serem les empreses els encarregats de formar els professionals”. A més, ha afegit que la indústria química ofereix ocupació de qualitat, primer mitjançant contractes en pràctiques remunerats i després consolidant llocs de treball estables.

La taula rodona ha estat moderada per Carlos Negro, president del Foro Química y Sociedad, i, juntament amb Francisco Gracia, han intervingut Manuel Chicharro, president de la Conferència Espanyola de Degans de Química; Irene Ara, catedràtica de Química Inorgànica de la Universitat de Saragossa; Sara El Mansuri, vicepresidenta de l´Associació Sectorial d´Estudiants de Química; i Inés Sebastian, llicenciada en Química.