La caixa d’ATCC, premi al producte innovador en sostenibilitat

El nou envàs per a tabletes d’ATCC d’Ercros ha guanyat el Premi al producte innovador en sostenibilitat de la Fira Piscina & Wellness 2023.

La innovadora caixa de tabletes de clor per al tractament de l’aigua de piscines llançada per Ercros compta amb l’homologació UN, està fabricada amb cartró procedent de fonts responsables, és 100% reciclable i el material de la bossa interior és de plàstic reciclat.

Natàlia Torrents, responsable comercial de tractament d’aigües d’Ercros, va ser l’encarregada de recollir el guardó, en una cerimònia que es va celebrar ahir al Museu Marítim de Barcelona i que va reunir les principals entitats i empreses del sector de la piscina.

La caixa ha estat presentada en societat a la Fira Piscina & Wellness, que s’està celebrant a Barcelona, del 27 al 30 de novembre, i ha tingut una acollida excel·lent per part dels visitants a l’estand d’Ercros.

Ercros, el primer productor europeu d'ATCC, celebra aquest any el 50è aniversari com a fabricant de productes per a la desinfecció de l'aigua de les piscines. Ercros va començar a fabricar ATCC el 1973 i ha anat millorant les prestacions del producte gràcies a les innovacions introduïdes a les seves formulacions. Les tabletes bicapa, sense àcid bòric, 100% lliures de mercuri o amb tecnologia de microencapsulació han estat alguna de les principals fites aconseguides al llarg dels anys pel departament d’R+D.

Ercros produeix ATCC a la seva fàbrica de Sabiñánigo i, en aquest procés, utilitza com a matèries primeres bàsiques el clor i la sosa càustica, fabricades al mateix centre. L'empresa comercialitza aquest producte, sota les marques Delsa i Azuli, a botigues especialitzades en diferents presentacions, granulat, pols, bloc, tableta i pastilla; també ho ven a distribuïdors industrials en big-bags o bidons.

Natàlia Torrents, responsable comercial de tractament d'aigües d'Ercros, recull el guardó