La fàbrica de Almussafes, premiada per la seva seguretat laboral

Almussafes,

La fàbrica d’Ercros a Almussafes ha estat guardonada amb el premi Seguretat Feique 2020, atorgat per la Federació Empresarial de la Indústria Química Espanyola (Feique), per no haver tingut cap accident entre el personal propi al llarg de 2020.

Aquest bon resultat en matèria de seguretat es deu, en bona mesura, a la implicació de les persones que treballen en aquestes fàbriques i a les campanyes de conscienciació periòdiques que es realitzen.

Aquest centre té certificades la gestió mediambiental segons la norma ISO 14001; la gestió de la seguretat laboral segons la norma ISO 45001; la gestió de la qualitat segons la norma ISO 9001; i verificades les seves emissions de CO2 d’acord amb la norma ISO 14064. La fàbrica d’Almussafes està enquadrada en la divisió de química intermèdia. Empra de manera directa a 109 persones i el 2020 va facturar prop de 60 milions d’euros. Exporta el 65% de la seva producció i és líder mundial en el mercat del paraformaldehid.

A Almussafes també es produeix la gamma de resines verdes, ErcrosGreen+, el nivell d’emissions de les quals és similar al de la fusta natural, i la gamma de resines tècniques, Ercros Tech, destinada a aplicacions d’altres prestacions (laminats decoratius, recobriments de llaunes per a ús alimentari, etc.).