La fàbrica de Monzón lliura quilos de solidaritat a Càritas

Monzón,

La fàbrica d'Ercros a Monzón s'ha sumat a dues campanyes solidàries de recollida d'aliments impulsades per Caritas Diocesana Barbastro Monzón.

D'una banda, les persones treballadores del centre han recollit 180 quilos d'aliments destinats a esmorzars i berenars, seguint la petició específica feta per Caritas. Aquests aliments se serviran als infants i joves que participen en activitats socioeducatives d'integració social, com ara classes de reforç escolar, d'immersió lingüística o activitats de lleure.

Felipe Barranco, en representació de la plantilla de la fàbrica de Monzón, va ser l'encarregat de fer el lliurament dels aliments a un voluntari de l'entitat solidària.

D'altra banda, la fàbrica de Monzón també s'ha sumat a la campanya Menús solidaris, impulsada de nou per Càritas, que té com a objectiu fer arribar 150 sopars per a la nit de Nadal i 200 dinars per al dia de Reis a famílies vulnerables de la localitat.

En aquesta ocasió, va ser Rafael Mancho, responsable del centre, qui va participar a la presentació de la campanya solidària; un esdeveniment que va ser retransmès en directe pels mitjans de comunicació locals