La fàbrica de Monzón obté el segell OCS, de zero pèrdues de pèl·lets

Monzón,

La fàbrica d’Ercros a Monzón ha superat l'auditoria de Operation Clean Sweep (OCS). L’OCS és un compromís voluntari d'àmbit mundial de la indústria dels plàstics que persegueix l'objectiu de zero pèrdues de pèl·lets i que acredita a les empreses certificades el compliment de les regulacions sobre micro plàstics.

L'obtenció d'aquest certificat posa en relleu el compromís d’Ercros per a reduir les pèrdues involuntàries de pèl·lets en tots els seus processos, prioritzant actuar en les causes que els provoquen en lloc de pal·liar les conseqüències.

La certificació OCS obtinguda segueix l'esquema harmonitzat europeu, que han desenvolupat Plastics Europe i EuPC, les associacions de fabricants i transformadors de plàstics europeus. La certificació europea ha pres com a base l'esquema espanyol elaborat per l'Associació espanyola d'industrials de plàstics, Anaip, que té la llicència del programa a Espanya, i l'empresa certificadora Aenor. Aquesta iniciativa està secundada pel Ministeri de Transició Ecològica.