Les pràctiques de FP Dual obtenen el certificat d’excel·lència

Alumnat de FP Dual duent a terme les seves pràctiques al CAC

Les pràctiques de formació professional dual que es duen a terme a la corporació d’Ercros han obtingut el segell d’acreditació d’excel·lència atorgat per l’empresa certificadora Applus. La formació pràctica que es du a terme a Ercros també té el reconeixement del departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Actualment, la corporació d’Ercros acull set persones en contracte de pràctiques, quatre de les quals estudien comerç internacional a l’Institut Lluïsa Cura de Barcelona, en la modalitat de FP Dual i estan fent les seves pràctiques al departament d’atenció al client (CAC).

Aquesta modalitat d’ensenyament, cada cop mes present a les empreses, dona una importància especial a les formació pràctica de l’alumnat. Els estudiants d’Ercros s’integren durant nou mesos a l’equip de treball dels corresponents departaments, d'aquesta manera, un cop acabat el termini tenen un coneixement global de la gestió del comerç internacional des del punt de vista d’una empresa.