Monzón, certificada com a “Indústria de Plàstics Espanyola i Sostenible”

Monzón,

La fàbrica d'Ercros a Monzón ha rebut de l'Associació Espanyola d'Industrials de Plàstics («Anaip») la certificació “Indústria de Plàstics Espanyola i Sostenible”, en la categoria de dues estrelles, sobre tres, i amb el compliment del 81,4 % dels paràmetres.

Aquesta acreditació és un reconeixement a les empreses del sector del plàstic espanyoles que treballen per la sostenibilitat i, en conseqüència, en gestionen l'impacte a nivell social, econòmic i ambiental.

Anaip posa en valor el compliment d'Ercros d'aspectes com la inversió en projectes per a l'estalvi i l'eficiència energètica; l’ús d’energies renovables; la reducció del consum d’aigua; l'ús de materials biobasats; i disposar d'elements que redueixin l'ús d'envasos i d'embalatges d'un sol ús, entre d'altres.

El centre de Monzón compta també amb el segell «OCS» (Operation Clean Sweep), un compromís voluntari d'àmbit mundial de la indústria dels plàstics que persegueix l'objectiu de zero pèrdues de pèl·lets i que acredita a les empreses certificades el compliment de les regulacions sobre microplàstics.

També té verificades les emissions de CO2 d'acord amb la norma ISO 14064 i està inscrit al registre europeu de gestió i auditoria mediambiental EMAS. Així mateix, té certificades la gestió ambiental segons la norma ISO 14001, la gestió de la seguretat laboral segons la norma ISO 45001, la gestió de la qualitat segons la norma ISO 9001 i compta amb l'acreditació del sistema de gestió d'organització saludable («Sigos »).

Per obtenir més informació sobre les certificacions de tots els centres de producció d'Ercros feu clic aquí