Monzón dóna a Càritas 150 quilos d'aliments i material de neteja

Monzón,
D'esquerra a dreta: Els voluntaris de Càritas amb Susana Barranco, estudiant en pràctiques, i Juan Carlos Carpi, delegat sindical de Monzón.

Les persones treballadores de la fàbrica d'Ercros a Monzón han donat a Càritas 150 quilos d'aliments i material de neteja.

Representants de la plantilla van contactar amb l'organització no governamental per conèixer quines eren les necessitats, especialment durant la temporada nadalenca. I, després de tres setmanes de campanya, la fàbrica va aconseguir recollir els 150 quilos d'ajuda que seran repartits entre les famílies de Monzón que ho necessitin.

Juan Carlos Carpi, delegat sindical de la fàbrica de Monzón, i l'estudiant en pràctiques, Susana Barranco, van ser els encarregats de fer efectiva la donació als voluntaris de Càritas.