Participem al Congrés d'Ergonomia i Psicosociologia de Gijón

Tortosa,

Rosa Ferràs, cap de prevenció tècnica de la fàbrica d'Ercros a Tortosa, ha estat ponent al Congrés Internacional d'Ergonomia i Psicosociologia celebrat a Gijón. En concret, ha participat en la taula rodona "L'ergonomia, l'enginyeria dels factors humans i la càrrega mental" en la qual ha aportat els seus coneixements sobre la prevenció dels accidents laborals i la promoció del benestar de les persones que treballen en la companyia.

Aquest congrés ha reunit els majors experts internacionals en ergonomia laboral, la disciplina que s'ocupa d'adaptar l'entorn de treball, les eines i les tasques a les característiques de les persones treballadores, per tal de protegir la seva salut mental i física.

L'Associació Espanyola d'Ergonomia i l'Associació Asturiana d'Ergonomia han estat les entitats encarregades de l'organització del congrés internacional, que ha assolit la seva 18a edició.

Totes les fàbriques d'Ercros disposen d'un sistema de gestió que inclou la seguretat i la salut en el treball, conforme amb les especificacions de la norma ISO 45001 i els requisits del sistema de gestió d'organització saludable («SIGOS»). A més, la companyia, com a signant de la Declaració de Luxemburg, està compromesa a integrar els principis bàsics de la promoció de la salut en el treball a la seva estratègia empresarial.

Per a més informació sobre la gestió de la prevenció a Ercros, feu clic aquí.