Burgueño i Barón, nous directors d'Almussafes i Cerdanyola

Fernando Burgueño Iglesias i Héctor Barón Andreu han sigut nomenats, amb efectes a partir 21 d'agost, directors de les fàbriques d'Ercros a Almussafes i Cerdanyola, respectivament.

Fernando Burgueño és Llicenciat en Química per la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona (URV). Ha realitzat un Màster en prevenció de riscos laborals a l'Institut Europeu de Salut i Benestar Social i un Màster en direcció de seguretat a la Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED).

La seva incorporació a Ercros es va produir l'any 2000, quan va ser nomenat subdirector de la fàbrica d'Aragonesas Delsa de les Franqueses del Vallès; posteriorment, des del 2003, va treballar com a cap de prevenció al complex de Tarragona, primer de la mà d'Aragonesas i, després, des del 2005, d'Ercros. Posteriorment va ser cap d'operacions de la fàbrica de Vila-seca I i des del 2023 fins al seu actual nomenament, director de la fàbrica de Cerdanyola.

Fernando Burgueño substitueix en el càrrec de director de la fàbrica d'Almussafes a Jose Montaner Roselló, qui deixa l'empresa a petició pròpia. Al seu torn, Héctor Barón assumeix la direcció de la fàbrica de Cerdanyola en substitució de Burgueño.

Héctor Barón també és Llicenciat en Química per la URV i ha realitzat un curs de postgrau de medi ambient a Adedma.

Es va incorporar a Ercros el 2002 com a tècnic a la planta de fosfat dicàlcic i clorometans de la fàbrica de Flix. Entre el 2004 i el 2023, va treballar com a tècnic de medi ambient, cap de la planta de fosfat dicàlcic i responsable d'energies i de logística. Arran del tancament d'aquesta fàbrica, a mitjans de l'any passat, va ser traslladat a la fàbrica de Vila-seca I per treballar com a tècnic de planta, lloc on ha treballat fins al seu actual nomenament com a director de la fàbrica de Cerdanyola.