Presentem un nou envàs més sostenible d'ATCC

Ercros presentarà a la Fira Piscina & Wellness, que se celebrarà a Barcelona del 27 al 30 de novembre, el seu nou envàs més sostenible per a tabletes d'ATCC per al tractament de l'aigua de piscines. El nou embalatge, que compta amb l'homologació UN, està fabricat amb cartró procedent de fonts responsables, és 100% reciclable i el material de la seva bossa interior és de plàstic reciclat.

El nou envàs d'Ercros ha estat seleccionat com a finalista del "Premi al producte innovador en sostenibilitat" de la Fira Piscina & Wellness 2023.

Ercros, el primer productor europeu d'ATCC, celebra enguany el seu 50è aniversari com a fabricant de productes per a la desinfecció de l'aigua de les piscines. Ercros va començar a fabricar ATCC el 1973 i ha anat millorant les prestacions del producte gràcies a les innovacions introduïdes en les seves formulacions. Les tabletes bicapa, sense àcid bòric, 100% lliures de mercuri o amb tecnologia de microencapsulació han estat alguna de les principals fites assolides al llarg dels anys pel departament d’R+D.

L'ATCC és un producte derivat del clor (cloroisocianurat) que es fa servir principalment per a la desinfecció, tractament i manteniment de l'aigua de piscines, tot i que també s'utilitza per a la formulació de detergents, blanquejadors i productes de neteja, i el tractament de l'aigua de torres de refrigeració obertes.

Ercros produeix ATCC a la seva fàbrica de Sabiñánigo i, en aquest procés, utilitza com a matèries primeres bàsiques clor i sosa càustica, fabricades al mateix centre. L'empresa comercialitza aquest producte, sota les marques Delsa i Azuli, a botigues especialitzades en diferents presentacions: granulat, pols, bloc, tableta i pastilla; també el ven a distribuïdors industrials en big-bags o bidons.