Enric Montserrat, director de la divisió intermèdia de química

Enric Montserrat Galimany, fins ara director industrial de la divisió de química intermèdia, ha estat nomenat -amb efectes de l'1 de juliol- director d'aquesta divisió en substitució de Jaume Reig Navalón, que deixa l'empresa per jubilació després de 43 anys de treballar a ella ia qui s'agraeixen els serveis prestats.

Santiago Rodríguez Barrero, que actualment dirigeix la fàbrica de Tortosa, assumirà el lloc de director industrial de la divisió de química intermèdia, que deixa vacant Enric Montserrat.

Enric Montserrat és llicenciat en Ciències Químiques per la Universitat de Barcelona, postgrau en Control Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya i ha realitzat un programa de Desenvolupament Gerencial a l'IESE.

El 1996 es va integrar com a tècnic en R+D del Grup Derivats Forestals, posteriorment va ser designat cap de producció i director de la fàbrica Sant Celoni, fins al seu tancament. El 2007, arran de la integració d'aquest grup a Ercros, va estar recolzant el director de la divisió de química intermèdia i després va ser nomenat director industrial d'aquesta divisió fins al seu nomenament actual com a director de la mateixa.

Santiago Rodríguez és llicenciat en Ciències Químiques per la Universitat de Valladolid. La seva incorporació com a tècnic de R+D al Grup Derivats Forestals data de 1986. Posteriorment, va treballar a la fàbrica de Tortosa de Polialco com a cap de producció i director. El 2006, després de la fusió d'Ercros i Derivats Forestals, va continuar dirigint aquesta fàbrica, compatibilitzant aquest lloc amb la direcció d'enginyeria de la divisió de química intermèdia.

Santiago Rodríguez seguirà exercint la direcció de la fàbrica de Tortosa fins a l'1 de setembre, quan serà substituït per Ángel Punzano Gil, actual director de la fàbrica de Cerdanyola, que alhora serà substituït per Ramón Jané Pañella, actual cap de laboratori, desenvolupament i assistència tècnica d'aquesta fàbrica.