Óscar Méndez, director comercial de la divisió de farmàcia

Aranjuez ,

Óscar Méndez López s'ha reincorporat a Ercros com a director comercial de la divisió de farmàcia, després d'un breu lapse fora de l'empresa per motius personals.

Óscar Méndez és llicenciat en Ciències Químiques per la Universitat Autònoma de Madrid i PDD en administració i direcció d'empreses per l'IESE. Ha cursat un màster de gestió de la indústria química i farmacèutica i un altre de prevenció de riscos laborals.

Va iniciar la seva carrera laboral el 2003 com a tècnic de gestió de projectes d’R+D+i a la Fundació pel coneixement; posteriorment, va prestar els seus serveis a l'empresa Saint Gobain com a tècnic de sistemes de gestió de qualitat, medi ambient i seguretat; a Novotec va ser consultor de sistemes de qualitat i processos industrials; i a Aener energia va ser adjunt al director general i responsable comercial i de qualitat; finalment, el 2007, es va incorporar a Ercros com a cap de vendes de la divisió de farmàcia, càrrec que va mantenir fins el seu nomenament com a director comercial d'aquesta divisió el 2022.