Ramón Jané, nou director industrial de la divisió de química intermèdia

Ramon Jané Pañella ha estat nomenat director industrial de la divisió de química intermèdia d’Ercros en substitució de Santiago Rodriguez Barrero, a qui s’ha designat director de tecnologia de la mateixa divisió. Ambdós nomenaments tindran efectes el proper 2 de maig.

Ramon Jané és llicenciat en Ciències Químiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. Va iniciar la seva carrera professional el 1994 com a tècnic d’R+D de Derivados Forestales Group; posteriorment, va integrar-se a la fàbrica de Cerdanyola com a cap de laboratori; el 2006, arran de la fusió d'Ercros i Derivats Forestals, va ser responsable de desenvolupament de producte i assistència tècnica d’aquesta fàbrica i, el 2020, fou designat director de la mateixa fàbrica de Cerdanyola. El setembre de 2023, va ser nomenat director industrial adjunt de la divisió de química intermèdia, lloc que ha ocupat fins ara.

De la direcció industrial de la divisió de química intermèdia depenen les tres fàbriques que integren aquest negoci –Almussafes, Cerdanyola i Tortosa– i el departament d’R+D, amb seu a Tortosa.

Abans de ser nomenat director industrial de la divisió de química intermèdia el 2020, Santiago Rodríguez va ser cap de producció i director de la fàbrica de Tortosa, entre altres càrrecs.